Μετά την συνάντησή τους με τον κ.Βίτσα για το μεταναστευτικό ζήτησαν να φέρουν μετανάστες στην Πελοπόννησο με την υπόσχεση ότι δεν θα μπουν οι ΜΚΟ στα πόδια τους. ( €€€€€€€€ )
Αν μας ρωτήσετε το γιατί. ..σας απαντάμε….φυσικά για τον λόγο ότι δεν θέλουν να βάλει κανένας χέρι στο ταμείο.
Έχουν μάθει το κουμάντο να το κάνουν μόνοι τους ώστε να χαρακτηρίζουν την πράξη τους ως επιτυχημένη. .και κανείς να μην γνωρίζει το μυστικό της επιτυχίας .
Ο Καμπόσος τους θολώνει λίγο τα νερά διότι αυτοί δεν ενδιαφέτονται για την ποιότητα αλλά για την ποσότητα.
Όμως ο Καμπόσος όπως φαίνεται από τις δηλώσεις του σκοπεύει να τους περνά πρώτα από την πλατεία μετά να τους βάζει μέσα στην εκκλησία του Αγίου Πέτρου και στην συνέχεια να τους εντάσει ισότιμα στο δυναμικό της πόλης του .
Είναι γεγονός ότι οι μετανάστες βάσει του νόμου πρέπει να κατοικούν στο κέντρο μιας πόλης 100-150 μέτρα τριγύρω με δυνατότητα πρόσβασης σε λεωφορεία ταξί τρένα τράπεζες κλπ.
Άραγε γιατί δεν υπάρχει ενημέρωση και από άλλους Δήμους Δημάρχους και φορείς. ?Άραγε θα δουν τα χρήματα που θα τους μοιράσει η Περιφέρεια οι Δήμαρχοι και οι φορείς?ή θα αντιδράσουν τελικά. ? Πάντως το χρήμα είναι πολύ και αυτή τήν εποχή η μπίζνες είναι στους μετανάστες.
Ξενοδοχεία καταλύματα και ανοίκιαστα σπίτια είναι σε πρώτη ζήτηση και προσφορά.
Μέσα σε αυτόν το μήνα ..ότι είναι να γίνει θα γίνει.
Όμως ο δήμαρχος Σάμου, ζήτησε και καλύτερη διαχείρηση των κονδυλίων που δίνονται για το προσφυγικό.
«Δεν θέλουμε κονδύλια μόνο για τους δήμους. Θέλουμε, για τους δήμους αλλά και τις διεθνής οργανώσεις που πράγματι προσφέρουν έργο και έχουν διαφάνεια και λογοδοσία. Δεν είναι δυνατόν να διαχειρίζονται κονδύλια μόνο κάποιοι και άλλοι να επαιτούν για 15-20 χιλ. ευρώ για τα βασικά. Είναι λάθος το σύστημα, σχεδόν πελατειακό» επεσήμανε.
Ενώ τόνισε πως η ζημιά που έχει προκληθεί στον τουρισμό της Σάμου, είναι πολύ μεγάλη. «Υπάρχουν προβλήματα στον Τουρισμό. Υπάρχει πτώση 35% ήδη. Τι άλλο χειρότερο να δημιουργηθεί. Εγώ αν ήμουν Γάλλος και έβλεπα ή άκουγα αυτά, δεν θα ερχόμουνα. Παίζει κι εμείς ρόλο τι λέμε και πως πληροφορούμε».