Μέσα σε ένα περιβάλλον που είχε τα αρνητικά του (πολιτική κρίση στην Ελλάδα) και τα θετικά του (στροφή των τουριστών από την “προβληματική” Βόρεια Αφρική στην Νότια Ευρώπη) η Celestyal Cruise κατάφερε να παρουσιάσει μία ιδιαίτερη θετική πορεία η οποία αναμένεται να συνεχισθεί και τα επόμενα χρόνια. Όπως ανέφερε την Τετάρτη σε συνέντευξη Τύπου ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Κυριάκος Αναστασιάδης η Celestyal είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που πραγματοποιεί 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες, στοιχείο που στηρίζεται ιδαίτερα από τους tour operator που “πουλάνε” Ελλάδα.
Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο κος Πυθαγόρας Νάγος, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Celestyal Cruises, όπου ανεφέρθη στην αύξηση κατά 20% στη διακίνηση επιβατών σε σχέση με το 2014, καθώς η εταιρεία μετέφερε με τα κρουαζιερόπλοιά της συνολικά 129.731 επιβάτες που αντιστοιχούν σε 516.000 διανυκτερεύσεις ξένων επιβατών. Όπως χαρακτηριστικά είπε, «Υπήρξε μία σημαντική άνοδος σε όλες τις αγορές μας, όπως στη Βόρεια +13% και Νότια Αμερική +17%, την Ευρώπη +25% ενώ εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των επιβατών από την Τουρκία +135%». Ο κος Νάγος, επίσης, αναφέρθηκε στους νέους προορισμούς που σταθερά επενδύει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, καθώς προστίθενται στα δρομολόγια του 2016 το Ναύπλιο, τα Χανιά και η Μυτιλήνη, από το νέο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας Celestyal Nefeli.Στο σχεδιασμό της εταιρείας για το 2018 είναι η προσθήκη μιας χειμερινής επταήμερης κρουαζιέρας με την ονομασία «Τρεις Ήπειροι» με το Celestyal Olympia, η οποία θα ξεκινάει από το Λαύριο και θα επισκέπτεται τρεις ηπείρους, Ευρώπη (Ρόδο), Ασία (Αντάλεια – Τουρκία, Άγιοι Τόποι – Ισραήλ) και Αφρική (Πορτ Σαίντ – Αίγυπτος). Παράλληλα, ο κος Νάγος αναφέρθηκε στην τρίτη χρονιά δραστηριοποίησης στην Κούβα με την Cuba Cruise, η οποία πλέον επεκτείνεται για τέσσερις εβδομάδες, και απολαμβάνει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των επιβατών αλλά και την ενθουσιώδη υποδοχή από την αγορά της Αμερικής και του Καναδά. Η Celestyal Cruises, όχι μόνο αποτελεί τη μοναδική ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας που πραγματοποιεί δρομολόγια στην Κούβα αλλά είναι και η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως που επισκέπτεται συνολικά τέσσερα λιμάνια.
Στο πλαίσιο του σχεδιασμού για το 2016, ο Αντιπρόεδρος επιχειρήσεων καπ. Γιώργος Κουμπενάς, αναφέρθηκε στη συνεχή αναβάθμιση που πραγματοποιείται στα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας, στηρίζοντας τις ελληνικές ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες με συνολικά 20 εκατ. ευρώ για το 2015, ενώ παρουσίασε αναλυτικά το σημαντικό έργο προσθήκης 51 μπαλκονιών στο Celestyal Crystal, τονίζοντας την ανταγωνιστικότητα και τεχνογνωσία των ελληνικών ναυπηγοεπισκευαστικών μονάδων. Στη συνέχεια μίλησε για τη συνολική συνεισφορά της Celestyal Cruises, καθώς πραγματοποίησε συνολικά 977 προσεγγίσεις στα ελληνικά λιμάνια (ποσοστό 25% επί συνόλου 4.162 προσεγγίσεων). Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη των επιβατών άγγιξε τα 77 εκατ. ευρώ το 2015 και τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας ανήλθαν στα 33 εκ. ευρώ. Η δε συνολική εκτιμώμενη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία ανήλθε συνολικά στα 110 εκατ. ευρώ, προσφέροντας σημαντική οικονομική ανάσα στη χώρα.
Για τις πρωτοβουλίες του τμήματος Marketing της εταιρείας ανεφέρθη η κα Σαλώμη Πνευματικού- Διευθύντρια Marketing τόσο για την προώθηση της Ελλάδας σε όλες τις αγορές του εξωτερικού όσο και στην προσπάθεια εκπαίδευσης και άνοιγμα της ελληνικής αγοράς με τις ειδικές και δελεαστικές προσφορές για τους Έλληνες επιβάτες για τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς και για το Φθινόπωρο, παρά τις πολύ δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικράτησαν εκείνη την περίοδο.Και επειδή η κρουαζιέρα δεν είναι μόνο νούμερα επιβατών αλλά και πρωτοποριακές δράσεις για την ασφάλεια, ο κ. Βασίλης Γκάζικας, Διευθυντής του Ναυτιλιακού Τμήματος της Celestyal Cruises παρουσίασε ένα καινοτόμο πρόγραμμα που συμμετέχει η εταιρεία για το οποίο και βραβεύτηκε από τα Lloyds List Awards – ένα υπερσύγχρονο τεχνολογικά σύστημα, που στοχεύει στην διάσωση επιβατών σε περιπτώσεις ατυχημάτων και φέρει το όνομα του Αργοναύτη «Lynceus» ή στα ελληνικά «Λυγκέας».
Τέλος, για την εταιρεία εξίσου σημαντική είναι και η συνεισφορά στις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιείται. Όπως ενημέρωσε η κα Φρόσω Ζαρουλέα, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, οι ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποιεί η Celestyal Cruises συνεχίζονται σταθερά, αναδεικνύοντας τη συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών, στο πλαίσιο της οποίας περισσότεροι από 500 μαθητές όλων των σχολείων της Μήλου απόλαυσαν αυτή τη χρονιά ένα «ταξίδι» στη γνώση, με την παρακολούθηση του προγράμματος «Παίζω και Καταλαβαίνω», το οποίο η εταιρεία μετέφερε αποκλειστικά στο νησί. Το 2015 θα κλείσει με την παρακολούθηση του προγράμματος και από όλους τους μαθητές των σχολείων της Ίου.Με σταθερά βήματα ανάπτυξης και στοχευμένες πρακτικές, τόσο η Celestyal Cruises, όσο και η κρουαζιέρα εν γένει, απολαμβάνει τα θετικά αποτελέσματα της φετινής τουριστικής περιόδου, παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που αντιμετωπίζει η χώρα και βλέπει με συγκρατημένη αισιοδοξία την επόμενη χρονιά.
http://news247.gr/